Проблема,
над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників:
Морально-духовний розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісно-орієнтованого креативного простору.
Мета: Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на засадах інтеграції й застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання.
Кредо: Якщо хочеш змінити світ на краще, зберегти його чисту красу, незайману святість, починай це робити із себе не завтра, а сьогодні, з цієї хвилини.
Формули успіху:
- Найкращий засіб допомогти собі самому – це допомагати ще комусь
- Дітей не потрібно виховувати, з ними потрібно товаришувати
- Людина стає тим, хто він є, завдяки справі, яку робить
- Чим більше віддаю себе дітям, тим більше від них одержую
- Хто не дивиться вперед – залишається позаду
- Кожна дитина – таланту перлина
- Любіть те, що ви робите й робіть те, що ви любите
- Щоб мати право навчати, треба постійно вчитися самому
- Штурмуйте кожну проблему з ентузіазмом… наче від цього залежить ваше життя
Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки виховної роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в класі, школі, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в школі;
- інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу класних керівників, вихователів груп подовженого дня в рамках модернізації виховання;
- забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
- формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності;
- озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;
- координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в класних колективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників;
- оцінювання виховної роботи членів педагогічного колективу;
- вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
2. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- аналітико-прогностична функція, що виражається в здійсненні аналізу якості надання виховних послуг, розробці методик й інструментарію виявлення результативності й прогнозування, а також їхнього подальшого вмісту за напрямками виховної роботи;
- організаційно-координуюча функція, що забезпечує планування й організацію роботи методичного об’єднання класних керівників;
- інформаційна функція, що виражається в інформуванні педагогічних працівників школи з питань виховної роботи;
- методична функція, забезпечує створення організаційно-педагогічних умов з метою вдосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання.
3. Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- список членів методичного об'єднання;
- річний план роботи методичного об'єднання;
- протоколи засідань методичного об'єднання;
- аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).
4. Змістом діяльності методичного об’єднання класних керівників є:
1. Планування й організація роботи методичного об’єднання класних керівників, вихователів груп подовженого дня:
- розробка й затвердження планів виховної роботи, циклограм діяльності класних керівників, програм індивідуального розвитку;
- розробка методичного супроводу виховного процесу;
- визначення й затвердження тематики роботи творчих груп класних керівників;
- розробка методик (технік) й інструментарію виявлення результативності виховної роботи за усіма її напрямками.
2. Створення організаційно-педагогічних умов для удосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання:
- надання адресної методичної допомоги (групові, індивідуальні консультації, наставництво, практика стажистів).
3. Здійснення аналізу якості здійснення виховних послуг за напрямками:
- стан виховання в процесі навчання;
- створення додаткового простору для самореалізації особистості у позаурочний час;
- науково-методичне забезпечення виховного процесу;
- формування виховної системи школи;
- організація соціально-профілактичної роботи;
- моніторинг рівня вихованості учнів.
4. Систематизація, узагальнення й пропаганда передового педагогічного досвіду:
- організація методичних виставок;
- розробка методичних рекомендацій з пріоритетних напрямків роботи;
- підготовка творчих звітів, майстер-класів, педагогічних марафонів;
- педагогічні читання;
- семінари, тренінги, конференції.
5. Організація позаурочної діяльності.
|