Головна » 2016 » Лютий » 6 » Методичне методичне об'єднання класних керівників
10:41
Методичне методичне об'єднання класних керівників

Проблема,

над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників:

Морально-духовний розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісно-орієнтованого  креативного простору.

 

Мета:  Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на засадах інтеграції й застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання.

 

Кредо:   Якщо хочеш змінити світ на краще, зберегти його чисту красу, незайману святість, починай це робити із себе не завтра, а сьогодні, з цієї хвилини. 

 

Формули успіху:

 

  • Найкращий засіб допомогти собі самому – це допомагати ще комусь
  • Дітей не потрібно виховувати, з ними потрібно товаришувати
  • Людина стає тим, хто він є, завдяки справі, яку робить
  • Чим більше віддаю себе дітям, тим більше від них одержую
  • Хто не дивиться вперед – залишається позаду
  • Кожна дитина – таланту перлина
  • Любіть те, що ви робите й робіть те, що ви любите
  • Щоб мати право навчати, треба постійно вчитися самому
  • Штурмуйте кожну проблему з ентузіазмом… наче від цього залежить ваше життя

 

Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:

 

  • підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки виховної роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в класі, школі, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в школі;
  • інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу класних керівників, вихователів груп подовженого дня в рамках модернізації виховання;
  • забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
  • формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності;
  • озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;
  • координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в класних колективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі  виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
  • сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників;
  • оцінювання виховної роботи членів педагогічного колективу;
  • вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.

 

2. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:

  • аналітико-прогностична функція, що виражається в здійсненні аналізу якості надання виховних послуг, розробці методик й інструментарію виявлення результативності й прогнозування, а також їхнього подальшого вмісту за напрямками виховної роботи;
  • організаційно-координуюча функція, що забезпечує планування й організацію роботи методичного об’єднання класних керівників;
  • інформаційна функція, що виражається в інформуванні педагогічних працівників школи з питань виховної роботи; 
  • методична функція, забезпечує створення організаційно-педагогічних умов з метою вдосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання.

3. Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:

  • список членів методичного об'єднання;
  • річний план роботи методичного об'єднання;
  • протоколи засідань методичного об'єднання;
  • аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).

4. Змістом діяльності методичного обєднання класних керівників є:

1. Планування й організація роботи методичного об’єднання класних керівників, вихователів груп подовженого дня:

  • розробка й затвердження планів виховної роботи, циклограм діяльності класних керівників, програм індивідуального розвитку;
  • розробка методичного супроводу виховного процесу;
  • визначення й затвердження тематики роботи творчих груп класних керівників;
  • розробка методик (технік) й інструментарію виявлення результативності виховної роботи за усіма її напрямками.

2. Створення організаційно-педагогічних умов для удосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання:

  • надання адресної методичної допомоги (групові, індивідуальні консультації, наставництво, практика стажистів).

3. Здійснення аналізу якості здійснення виховних послуг за напрямками:

  • стан виховання в процесі навчання;
  • створення додаткового простору для самореалізації особистості у позаурочний час;
  • науково-методичне забезпечення виховного процесу;
  • формування виховної системи школи;
  • організація соціально-профілактичної роботи;
  • моніторинг рівня вихованості учнів.

4. Систематизація, узагальнення й пропаганда передового педагогічного досвіду:

  • організація методичних виставок;
  • розробка методичних рекомендацій з пріоритетних напрямків роботи;
  • підготовка творчих звітів, майстер-класів, педагогічних марафонів;
  • педагогічні читання;
  • семінари, тренінги, конференції.

5. Організація позаурочної діяльності.

 

Переглядів: 570 | Додав: schola1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Авторизація
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
Контакти
Сторінка школи на Щоденник.ua
Телефони
(05454)2-14-93
E-mail
burinscool1@yandex.ru
Адреса
41700 вул.Макаренка,3
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча
Національна гаряча