Головна »
2016 » Лютий » 6 » План засідань МО класних керівників
10:43 План засідань МО класних керівників |
План засідань
методичного об’єднання класних керівників
Буринської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1
на 2015-2016 навчальний рік
№ з/п
|
Заходи
|
Відповідальний
|
Термін
|
Примітка
|
1.
|
Тема: Основні напрямки виховної роботи на 2015-2016 навчальний рік.
Мета: ознайомити класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік, розкрити роль класного керівника у впроваджені комплексної виховної програми, його функції, надати методичні рекомендації.
Форма проведення: семінар
Питання для обговорення
- Задачі школи, основні напрямки виховної роботи.
- Планування виховної роботи в класі й школі.
- Огляд сучасної літератури з питань виховання.
- Інформація про нормативні документи в допомогу класному керівнику.
|
|
Серпень
|
|
2.
|
Тема: Вчитель – учень: налагодження партнерства та учнівського самоврядування. Системний підхід до розв’язання проблеми формування активної громадянської позиції учнів.
Мета: розробка шляхів розвитку ефективного учнівського самоврядування, знаходження точок дотику вчительської й дитячої організації, формування у педагогів уяви про можливі варіанти ефективної організації самоврядування у класному колективі.
Форма роботи: семінар - практикум.
Питання для обговорення:
1.Методична панорама: «Сучасні виховні технології та моделі органів учнівського самоврядування класних колективів. Використання можливостей дитячо-юнацьких обєднань для посилення ролі громадянського й духовно-морального виховання».
2. Ток-шоу «Організація ефективного функціонування органів учнівського самоврядування»
3. «Енциклопедія: Структури, діяльність та практичні поради для роботи з учнівським самоврядуванням».
4. Палітра досвіду: «Портфоліо як засіб оцінки особистих досягнень учня».
|
|
Листопад
|
|
3.
|
Тема: Педагогіка підтримки дитини: взаємодія школи, сім’ї й соціуму з профілактики девіантної поведінки учнів. Удосконалення виховної профілактичної роботи..
Мета: Формування у класних керівників установки на застосування технології педагогіки підтримки в роботі з дітьми девіантної поведінки й дітьми з функціонально неспроможних сімей.
Форма роботи: психолого-педагогічний семінар.
Питання для обговорення:
1. Шляхи засвоєння вчителями засвоєння вчителями технології педагогічної підтримки.
2. Вияв функціонально неспроможних сімей як засіб профілактики соціального сирітства.
3. Суб’єктивна позиція батьків – важливий фактор формування виховного простору школи.
4. Програма ігрової корекції порушень розвитку властивостей суб’єкту самосвідомості й спілкування у соціальной педагогічно занедбаних дітей.
|
|
Січень
|
|
4.
|
Тема: Соціальні проблеми профорієнтації учнівської молоді.
Мета: Пошуки раціональних засобів організації профорієнтаційної роботи.
Форма проведення: семінар
Питання для обговорення:
1. Соціальні проблеми профорієнтації учнівської молоді.
2. Діагностика професійних інтересів учнів.
3. Роль класного керівника в організації трудового виховання та ранньої профорієнтації молодших школярів.
4. Система роботи з профорієнтації учнів «Вибір професії – крок у доросле життя». (з досвіду роботи)
|
|
Березень
|
|
5.
|
Тема: Розвиток духовності та моралі підростаючого покоління. Підведення підсумків виховної роботи за рік.
Мета: Обмін досвідом. Удосконалення професійної майстерності класних керівників в питаннях й організації розвиваючого досугу учнів.
Задачі:
• провести аналіз виховної роботи за рік;
• виробити найбільш эффективные направления работи на наступний навчальний рік.
Форма проведения: круглий стіл.
Питання для обговорення:
1. Місце культурної спадщини у духовному розвитку особистості.
2. Формування культурної особистості школяра – важливий етап становлення самосвідомості. (з досвіду роботи)
3. Ціннісні орієнтири сучасної молоді. Підсумки діагностики рівня вихованості учнів.
4. Роль шкільних традицій в становленні особистості..
5. Творчі звіти класних керівників.
|
|
Травень
|
|
Заступник директора з виховної роботи
|
Переглядів: 523 |
Додав: schola1
| Рейтинг: 5.0/1 |